A fi sau a nu fi brand.

Arta alegerii numelui
iulie 6, 2018
Arata tot

A fi sau a nu fi brand.

Brandul a devenit un termen atat de folosit incat de multe ori sensul lui se pierde, iar semnificatia conceptului devine obscura. Am intalnit de foarte multe ori atat in media dar si in literatura de „specialitate” o imprecizie, de multe ori grosolana, in folosirea termenului de brand.

Brandul este o recunoastere si o asumare a unor valori de neinlocuit pentru un „consumator” sau altul.  Pentru mine, un produs este valoros, intr-un sens in care pentru altcineva nu este. Acel produs a devenit brand doar pentru mine, iar pentru celalalt ramane doar un produs . Un BRAND isi pastreaza aceasta calitate doar in acest context. Nu cunosc (asta nu inseamna ca nu exista) produse asimilate ca branduri de catre toti consumatorii din lume.

A fi brand este o suma de calitati exceptionale pe care un produs le satisface mereu, si mereu celor pentru care a devenit de neinlocuit.

Un exemplu:

 

At The Ritz-Carlton Hotel Company, L.L.C., “We are Ladies and Gentlemen serving Ladies and Gentlemen.”

This motto exemplifies the anticipatory service provided by all staff members.

Comments are closed.