Branding

Avantajul unui brand charismatic stă în însăşi raţiunea lui de a fi. Asta inseamna un branding bun.

Numele meu este Cristian Caramida. Asa cum si acesta o dovedeste …
Sunt de profesie … zidar. Zidaresc imagine. Imagine de brand. Branding

Predestinare sau doar intamplare imi este greu sa ma pronunt, cert este insa ca … inca de acum 5.000 de ani caramida reprezenta un support dar si un mijloc de exprimare a marcilor. In vechea Mesopotamie, pe un teritoriu cuprins intre raurile Tigru si Eufrat, mesteri fauritori de caramizi isi inscriptionau numele, ca un atribut al valorii produsului, pe fiecare exemplar realizat. Prin opera lor de zidire isi zideau propria imagine, nemuritoare. O imagine ce a ramas vreme de 5.000 de ani marturie a existentei lor si a constructiilor ridicate de ei. Aceste vestigii arheologice sunt considerate de cei mai multi istorici, ca fiind prima reprezentare documentata a marcilor.


Valorile mele sunt:


Ambitia si dorinta

Daca culoarea lor ar fi alba, si le-am pune impreuna cu toate celelalte intr-un creuzet, culoarea amestecului ar fi albul imaculat.

Ele sunt cele ce dau “culoarea” brandului Cristian Caramida. Importanta lor este fundamentala. Ambitia si dorinta sunt ceea ce ne dorim sa fie motorul brandului nostru.

Cu cat ele vor fi mai puternice cu atat vorm urca mai sus.

Talentul

Este important in multe feluri, de la abilitatile si harul pe care le avem, pana la capacitatea de a gasi oamenii potriviti scopurilor propuse de noi. Capacitatea de a ne insusii cunostinte, de a ne adapta cu rapiditate unor conditii noi reprezinta un talent al echipei noastre. De aceea suma acestor abilitati este un element important, asigurand mobilitate si eficienta oricarui proiect. Brandul are nevoie de talent, este vital legat de acesta.

Creativitatea, inspiratia

Brandurile nu sunt construite prin forta “numerelor”. In branding functioneaza o alta aritmetica: 1 + 1 = 11. Creativitatea este esentiala, este vitala. Este forta motrice care misca brandul. Creativitatea se manifesta atat in maniera artistica prin realizare unor concepte de comunicare verbala sau grafica absolut originale cat si in adoptarea unor solutii novatoare in strategia de promovare a brandului. Atunci cand bugetele de publicitate sunt mici singura solutie este CREATIVITATEA.

Rationalitatea

Ne ajuta sa construim instrumente de observare si teorii explicant-predictive, prin care investigam mai precis si in profunzime lumea in care suntem si o intelegem mai bine in dinamica si cauzalitatea ei. Daca un brand arata ca o gasca si inoata ca o pisica, nu va capata niciodata incredera consumatorului. In opozitie cu aspectele emotionale ale ambitiei si dorintelor, brandul are nevoie implicit si de o modalitate rationala de ”exprimare”. Are nevoie de credibilitate la fel de mult ca si de distinctivitate.

Clienti din 12 tari, pe 5 continente, 26 ani de experienta, peste 300 proiecte realizate

VIZIUNE

VALORI

Dorim sa fim recunoscuti ca partener esential in crearea si implementarea de solutii care optimizeaza si eficientizeaza procesul de branding. Aceste cuvinte descriu modul in care vedem viitorul nostru si reflecta esenta a ceea ce ne propunem sa devenim ca si companie.

Dorim ca aceasta viziune sa acopere toate valorile organizationale si cele ale imaginii de brand. Credem, de asemenea, ca viziunea noastra ne uneste si ne inspira intr-o strategie comuna coerenta si eficienta, axata pe etica si performanta.

Principiile si sistemul de valori la care ne raportam, cele care reprezinta codul nostru de conduita morala fata de care aspiratiile si deciziile noastre prind viata sunt importante. Foarte importante. Exista unele fata de care nu putem face nici un compromis. Nici unul, niciodata! (Pentru brand un compromis este uneori o umbrela, dar niciodata un acoperis). Acestea sunt cele ce dau autenticitate si distinctivitate echipei noastre si brandului Cristian Caramida. Aprecierile clientilor nostri vor fi intotdeauna strans legate de aceste valori, ele fiind cele ce vor genera atractia si loialitatea. Valorile noastre reflecta ideologiile dupa care ne ghidam activitatea noastra de baza si conduc deciziile pe care le luam.

Contacteaza-ma

Ai o intrebare? Am raspunsul.
dialog@cristiancaramida.ro