Solutii

SOLUTII DE CRESTERE A VANZARILOR


prin valorificarea potentialului de brand.

Informatii utile!

Articolele publicate pe blog au menirea de a pune la dispozitia celor interesati, in mod gratuit, informatii necesare, dar nu si suficiente, despre branduri si despre branding. Cartile scrise de mine, pana in acest moment, vor fi reeditate. Noile editii vor continua sa fie un util indrumar pentru toti cei, pasionati, care lucreaza sau se instruiesc in domeniul brandingului.

iulie 29, 2018

A fi sau a nu fi brand.

Brandul a devenit un termen atat de folosit incat de multe ori sensul lui se pierde, iar semnificatia conceptului devine obscura. Am intalnit de foarte multe ori atat in media dar si in literatura de „specialitate” o imprecizie, de multe ori grosolana, in folosirea termenului de brand. Brandul este o recunoastere si o asumare a unor valori de neinlocuit pentru un „consumator” sau altul.  Pentru mine, un produs este valoros, intr-un sens in care pentru altcineva nu este. Acel produs a devenit brand doar pentru mine, iar pentru celalalt ramane doar un produs . Un BRAND isi pastreaza aceasta calitate doar in acest context. Nu cunosc (asta nu inseamna ca nu exista) produse asimilate ca branduri de catre toti consumatorii din lume. A fi brand este o suma de calitati exceptionale pe care un produs le satisface mereu, si mereu celor pentru care a devenit de neinlocuit. Un exemplu:   […]
iulie 6, 2018

Arta alegerii numelui

Intrebare: Cand cuvantul este mai mult decat un cuvant? Raspuns: Cand este un brand!

iulie 5, 2018

Brandul care vinde

Acolo unde este apa este si peste spune un vechi proverb evreiesc.

Contacteaza-ma

Ai o intrebare? Te pot ajuta.
+(4)0741 46 48 84